美文、人物、音乐。

Stay - Zedd、Alessia Cara

Waiting for the time to pass you by
等待着你擦身而过的一刻
Hope the winds of change will change your mind
期望着风向的改变能让故事转折
I could give a thousand reasons why
我能找出千万理由
And I know you, and you've got to
而我知道 你也同样会走

Make it on your own, but we don't have to grow up
我会让你自己决定 但你我没必要故作成熟

We can stay forever young
我们能让时间就此停留
Living on my sofa, drinking rum and cola
如往常般窝进沙发喝着可乐和朗姆酒
Underneath the rising sun
在望着朝阳初升的时候
I could give a thousand reasons why
我能找出千万理由
But you're going, and you know that
但眼看你就要放手 你明知道

All you have to do is stay a minute
你只需要再为我片刻停留
Just take your time
别再急着走
The clock is ticking, so stay
时间滴答走 所以你可否停留
All you have to is wait a second
你只需要再为我稍停片刻
Your hands on mine
把手给我紧握
The clock is ticking, so stay
时间滴答走 所以能否就此停留

All you have to do is
而你需要做的
All you have to do is stay
你需要做的就是留下来别走

Won't admit what I already know
不愿承认那些既定的所有
I've never been the best at letting go
我从来都不太懂该如何放手
I don't wanna spend the night alone
我不愿漫漫长夜却只能独自消磨
Guess I need you, and I need to
我想我需要你 而我也需要

Make it on my own, but I don't wanna grow up
自己决定一切 但我却不愿面对不愿成熟
We can stay forever young
我们能让岁月就此停留
Living on my sofa, drinking rum and cola
如往常般窝进沙发喝着可乐和朗姆酒
Underneath the rising sun
在望着朝阳初升的时候
I could give a million reasons why
我能找出千万理由
But you're going, and you know that
但眼看你就要放手 你明知道

All you have to do is stay a minute
你只需要再为我片刻停留
Just take your time
别再急着走
The clock is ticking, so stay
时间滴答走 所以你可否停留
All you have to is wait a second
你只需要再为我稍停片刻
Your hands on mine
把手给我紧握
The clock is ticking, so stay
时间滴答走 所以能否就此停留

All you have to do is
而你只需要
All you have to do is stay
你只需要就此停留

All you have to do is stay
你需要做的就是留下来别走
So stay, yeah
所以就留下来吧

All you have to do is stay a minute
你只需要再为我片刻停留
Just take your time
别再急着走
The clock is ticking, so stay
时间滴答走 所以你可否停留
All you have to is wait a second
你只需要再为我稍停片刻
Your hands on mine
把手给我紧握
The clock is ticking, so stay
时间滴答走 所以能否就此停留
All you have to do is stay
你只需要 就此停留


评论
热度(11)

© 行瑞 | Powered by LOFTER